Kampánytervezés, kampánymenedzselés

Célunk, hogy a célközönséghez, minél kevesebb költséggel jusson el az információ, tehát a lehető leghatékonyabban végezzük tevékenységünket.
Arculattervezés
Azt egyetlen vállalat sem vitatja, hogy az egységes vállalati kommunikáció alapvető célja, hogy pozitív megítélést vívjon ki a cég számára . A vállalati imázs, azaz az ügyfelekben és vásárlókban a vállalkozásról, vállalatról élő kép, nem többszörösen mérlegelt és átgondolt vélemények összessége, hanem többnyire szubjektív képzet.
A gondolat és a forma egységével mindenekelőtt a cég szellemiségét, szemléletmódját, értékrendjét közvetíti. Egyetlen alapötletből, egyszerű, könnyen azonosítható formákból építkezik. A vállalat külső és belső kommunikációjának vizuális gerincelvét adja, erős márkát sugároz.A megbízó céljainak és elképzeléseinek ismeretében vállaljuk teljes vállalati arculat megtervezését, arculati kézikönyv kialakítását.
A cégarculat ideális esetben a vállalat kommunikációs csatornáinak teljes spektrumát lefedi. Az alap-arculat a minden vállalat által használt, legalapvetőbb kommunikációs hordozókat foglalja magában:
- Logó
- Névjegykártya
- Boríték, levélpapír
- E-mail sablon
- Word- és PowerPoint sablon
- Fax előlap
- Cégtábla
- Mappa
- Üdvözlőlap, képeslap és meghívó
- Brosúra, cégismertető
- Reklám, újsághirdetés
- Plakát, poszter
- Interaktív CD-Rom, multimédiás cégismertető
- CD borító, etikett
PR terv
Cégünk vállalja intézmények, vállalkozások teljes külső és belső PR tevékenységégnek kidolgozását, annak esetleges lebonyolítását. Arculati kézikönyv kialakítását és elkészítését (print és on-line megjelenés).
Szponzorációs stratégia kidolgozását, változás és krízismenedzsment szolgáltatásokat. Kommunikációs kampányok kidolgozását, helyzetelemzést, célok és feladatok meghatározását, célcsoportok definiálását, üzenetek megfogalmazását, idő- és költségterv elkészítését és végrehajtását, kampányértékelést. Kommunikációs kampányok kidolgozását, helyzetelemzést, célok és feladatok meghatározását, célcsoportok definiálását, üzenetek megfogalmazását, idő- és költségterv elkészítését és végrehajtását.Marketing kiadványok
A vállalti arculatra támaszkodva vállaljuk exkluzív prospektusok, reklámanyagok, cég- áru- és szolgáltatásismertetők szerkesztését, kiadásának menedzselését, nyomtatott és on-line hírlevelek, vállalati újságok, magazinok szerkesztését.
Versenystratégia
Napjaink kiéleződő piaci viszonyai között elengedhetetlen, hogy legyen kellő ismeretünk a piacon versenytársainkról, azok jelenlegi, valamint várható tevékenységéről.
Ennek felkutatásához, illetve az akciótervek elkészítéséhez nyújtunk segítséget.