Marketingkutatás, piackutatás„ A felderítésra szánt idő ritkán számít pazarlásnak!„ |
|
![]() |
A marketingkutatás, piackutatás messze többet jelent annál, mint megkérdezni a célközönséget bizonyos dolgokról. Sokkal többet jelent! Tulajdonképpen az első lépés a sikeres marketingstratégia kialakításához. Első és egybe elengedhetetlen lépés is! A piacgazdaság létrejötte, a versenyhelyzet erőteljes fokozódása és a kínálattal együtt bővülő, fejlődő fogyasztói öntudat arra késztette és |
készteti a vállalatokat, hogy sokkal több időt, energiát és pénzt áldozzanak a piac mind mélyebb megismerésére. A fogyasztói szokások vizsgálata, a fogyasztók elvárásainak és igényeinek feltárása, a versenytársak tevékenységének figyelemmel kísérése ma már nélkülözhetetlen, központi kérdés a cégek marketing tevékenységében. A piaci változásokhoz, a megnőtt elvárásokhoz igazodva mi is bővítettük alkalmazott kutatási módszereink körét, így a klasszikus piackutatási tevékenységtől a legkorszerűbb számítógépes elemzésen át, számos lehetőséget kínálunk Megrendelőinknek piaci környezetük megismerésére.
Szolgáltatásaink:
Alkalmazott kutatási módszerek: Kvalitatív technikák:
Kvantitatív technikák:
|